top of page
  • eneaddanea4231

Motivarea Alegerii Temei

Updated: Jan 17, 2022

Am ales tema aviației deoarece am fost fascinat încă de mic de aparate de zbor,

fără să mă fii interesat diferența dintre ele. Odată ce am crescut, am început să acaparez și mai multe informații cu legătură la această temă, pasiunea mea pentru zbor și aparate de zbor crescând de la o zi la alta.



Pe cât de mult îmi place zborul, pe atât de mult îmi plac și mașinile și motocicletele,

în special cele folosite în cele mai cunoscute curse și ligi de automobilistică din lume

(prototipurile din Formula 1, clasa HyperCar Le Mans, GT3 etc.) care folosesc, prin

aerodinamica construcției lor, principii descoperite prima dată de inginerii aeronautici în

dorința lor de a rezolva problema zborului.



Deci, ca urmare a pasiunii mele pentru dispozitive care se pot deplasa prin

atmosferă, cu viteze mari, am decis ca tema acestui proiect să fie istoria aviației.




7 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page